business reis naar west afrika - Reisverslag uit Bissau, Guinea-Bissau van johnans - WaarBenJij.nu business reis naar west afrika - Reisverslag uit Bissau, Guinea-Bissau van johnans - WaarBenJij.nu

business reis naar west afrika

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

01 Januari 2008 | Guinea-Bissau, Bissau

reis van 5 jan tm 14 jan 2008
dit is een test

  • 01 Januari 2008 - 14:42

    Ans:

    Hoi John,
    Volgens mij is de test gelukt, ik kan hem lezen. Nog een paar dagen en je gaat er naar toe, spannend!!!

  • 05 Januari 2008 - 13:03

    Ans:

    Hoi John, ik hoop, dat je een goede reis hebt gehad, helaas op Schiphol al vertraging, verder zonder te veel oponthoud? Goed aangekomen en Camilo ontmoet?
    X Liefs Ans

  • 07 Januari 2008 - 17:23

    Lau En Jeanne:

    Hoi John,hoor net van Ans adat alles goed gegaan is behalve dan dat je vertraging had.Wel spannend allemaal hoor John maar ok,doe voorzichtig enne...weleven en denken met je mee hoor.
    Dikke kus van ons

  • 08 Januari 2008 - 17:06

    Eric/Marjon:

    Ja, john, het hele thuisfront zit nu te wachten op prachtplaatjes uit africa.
    het is nu 8 jan, dus je zu er moeten zijn, nu alleen nog een internetkabel fnden natuurlijk.... we zijn erg benieuw !

  • 09 Januari 2008 - 12:57

    Adri En Ellen Sch.:

    Hoi John,
    De verhalen al van Ans gehoord, het gaat je daar goed af. Ook geniet je ervan dus ga even zo door. We wensen je goede zaken en veel groetjes van ons!
    x adri en ellen x

  • 09 Januari 2008 - 15:22

    Ans:

    Hoi John,
    Je mail is binnen bij mij. Klinkt goed allemaal. Maar het blijft spannend tot je weer op Hollandse bodem staat.
    Dikke kus van Ans

  • 11 Januari 2008 - 12:36

    Allen:

    Hallo familie en vrienden
    Ja, de wereld is hier echt anders, veel gezien , veel mensen ontmoet, we hebben rechters gesproken en de minister van handel. Deze mensen kunnen je allemaal helpen om de business te doen. Het is goed om iemand als Camilo (hij is de man waarmee ik de deze handel mee ga doen) te kennen. Ik moet nu wel Frans gaan leren, dat is toch de algemene taal die door velen wordt gesproken. Ik zit nu weer in Dakar, na een reis door Guinee Bissau. Daar hebben we een aantal plantage houders gesproken en we proberen daar de handel mee te gaan doen.
    Ik geniet hier erg van, elke dag wat anders handel drijven en veel zien, er zijn heel wat fotos gemaakt die laat ik jullie wel thuis zien.
    Maandagmorgen vroeg vertrek ik weer naar Huis.
    Groetjes John

  • 11 Januari 2008 - 15:07

    Adri En Ellen:

    Hoi John,
    je klinkt heel positief en dat is alleen maar fijn want daar ga je toch voor.
    Echt iets voor jou, dit, en ik kan je gezicht al voor me zien.
    Voor maandag wensen we een héle goede vlucht en dat je weer heelhuids bij Ans thuis komt!!!
    Groetjes en x Van Adri en Ellen Sch.

  • 11 Januari 2008 - 16:36

    Lau En Jeanne:

    Hoi John
    Jeetje mina,wat loop jij te genieten daar zeg enne....we zijn reuze benieuwd naar de foto's hoor.Dus jij gaat op franse les maar dat is best wel een moeilijke taal maar ach....daar draai jij je hand niet voor om he John.
    Misschien wil Lau wel met je mee.(hahahahh)Nou John doe je best nog even en geniet er nog maar van en een goeie reis terug.
    Dikke kus en liefs van ons.

  • 18 Februari 2008 - 14:00

    Laura:

    Hoi John,

    Ben jij nu in G-B geweest? Ik ben daar ook geweest, ben benieuwd wat jij ervan vond. Groetjes van Laura

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guinea-Bissau, Bissau

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 941
Totaal aantal bezoekers 7991

Voorgaande reizen:

10 Maart 2006 - 06 April 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: