1 october Sanur - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van johnans - WaarBenJij.nu 1 october Sanur - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van johnans - WaarBenJij.nu

1 october Sanur

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

01 Oktober 2005 | Indonesië, Batavia

Hallo Allemaal,

Hier even een bericht van Bali, we horen net de schokkende berichten via CNN over de bommen op Bali, wij zitten op dit moment in Sanur, niet in Kuta of Timburan waar de 3 bommen zijn geexplodeerd. We blijven de rest van de dagen in de buurt van Sanur. Woensdag vertrekken we naar huis en donderdag komen we aan.
We houden kontakt met de kinderen

Groetjes Ans, Ellen Adri en John

  • 01 Oktober 2005 - 14:16

    Bianca:

    Hoi pap en mam, ik ben al een beetje rond aan het bellen dat jullie ongedeerd zijn. Ik vind het hartstikke eng, kijk ajb uit. Het is volgens mij in een restaurant gebeurd. Wij blijven hier het nieuws even volgen. Ik houd van jullie! Kus, Bianca

  • 01 Oktober 2005 - 19:36

    Hans En Anneke:

    Hallo allemaal,

    Van Bianca al gehoord dat het met jullie gelukkig allemaal goed gaat. Dit hebben we ook aan Arina en Cor (via de krant, want ze waren niet thuis) doorgegeven.
    Wij wensen jullie nog een paar fijne dagen en hopen dat jullie weer heelhuids thuis mogen komen. Voor woensdag een goede thuisreis en tot ziens.

    Groetjes,

    Hans en Anneke

  • 02 Oktober 2005 - 02:14

    Emiledebie@zonnet.nl:

    Hallo jongens en Cindy en allemaal.
    Hier is alles goed, de bommen waren in Kuta en in een plaats een eind verderop.
    We hoorden het nieuws hier onder het eten en hebben daarna naar CNN gekeken. De mensen hier waren erg van streek, ze krijgen het hier nog zwaarder, nog minder toeristen. Telefoonverbinding haast onmogelijk. Nu komt alles weer op gang. Verder geen zorgen maken. Nog een paar dagen en we zijn weer thuis. We missen jullie, ik mis jullie en de kleine Melle. Tot donderdag op Schiphol, aan iedereen de groeten. Stel Opa en de Oma's maar gerust. Groeten van John en Ans en liefs van pa en ma, kusjes van Oma en een knipoog van Opa voor Melle.

  • 02 Oktober 2005 - 02:20

    Justin En Bianca:

    Hoi, ik heb zojuist voor Ellen een berichtje naar Emile willen sturen, maar dat is denk ik iets verkeerd gegaan. Dit bericht kunnen jullie misschien ook lezen en willen jullie ervoor zorgen dat het bij Emile terecht komt. Pa en Adri zijn vandaag een trip maken met een taxi, naar hete bronnen en een dorp met 200 inwoners (fam. van taxichaufeur) en blijven weg tot vanavond ca 20.00 uur (bij jullie 14.00 uur) Kon dus niets vragen. Dit komt ook goed, ik weet het zeker. Kus voor allemaal. Ellen en ik blijven bij hotel/zwembad in achterafplaats. Geen groot hotel aan strand (ligt nu ook te gevoelig. )
    X mam
    Voor zekerheid emiledebie@zonnet.nl

  • 02 Oktober 2005 - 07:20

    Bianca:

    Ik heb het berichtje net doorgestuurd per e-mail aan Emile.
    Kunnen jullie daar het nieuws een beetje volgen?
    X Bianca

  • 02 Oktober 2005 - 07:28

    Bianca:

    Ik heb het berichtje net doorgestuurd per e-mail aan Emile.
    Kunnen jullie daar het nieuws een beetje volgen?
    X Bianca

  • 02 Oktober 2005 - 08:25

    Cor & Arina:

    John & Ans,
    We zijn ontzettend blij dat jullie bespaard zijn gebleven van de aanslag! Dat geeft wel een behoorlijke domper.
    We wensen jullie een veilige en heel goede reis terug naar huis. Dat het engeltje op jullie schouders mag blijven zitten! Tot Donderdag!

  • 04 Oktober 2005 - 20:56

    Jacquelien En Trudy:

    we wensen jullie een goede reis ja we moesten wel even aan jullie denken

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 8026

Voorgaande reizen:

10 Maart 2006 - 06 April 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: