Daar zijn we weer - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van johnans - WaarBenJij.nu Daar zijn we weer - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van johnans - WaarBenJij.nu

Daar zijn we weer

Door: Webmaster

27 Maart 2006 | Thailand, Chiang Mai

Hallo allemaal,
Daar zijn we weer even. De hitte is er nog steeds, soms denk je dat je went, maar dan zweet je weer als een gek. Maar gewoon blijven lachen. En vooral veel water drinken. Hier alles oke, we hebben in het weekend een beetje "rust" gehouden in de vorm van: tempels bezoeken en we zijn een grot in geweest. Heel indrukwekkend. Ook hebben we op de hoogste berg van Thailand gestaan, waar, je raait het al, wederom een tempel staat. Prachtig uitzicht bovendien. Onderhandeld met chauffeur, prijs over en weer aanpassen, ja, hij ging ervoor, maar.... zijn zoontje zat ook in de auto. Nou ja, ook geen probleem, beter dan dat zijn schoonmoeder erin zat, nietwaar? HAHAHA
Vandaag weer hard gewerkt, naar Lampang geweest, zo'n 100 km ten zuiden van Chiang Mai en zoeken naar fabrieken. Maar dat is ook weer gelukt, dus we hebben een goede dag gehad, zal ik maar zeggen. Jullie gaan aan de lunch, wij zowat aan het avondeten. Gek idee he.
Oh ja, denk niet dat we bruin worden hoor, want de zon is moordend, dus in de schaduw en tevens een parapluutje boven mijn hoofd. Gek? Nee hoor, er lopen hier wel meer mensen zo, beter dan een zonnesteek.
Nou lieve mensen, dit was het weer even. Hartelijke groetjes van John en Ans

• 27 Maart 2006 - 14:05

Marjolein En Justin:

Ha die Pa&Ma!
    We zijn er weer! Helemaal uitgerust. Redelijk weer gehad (geen regen). Dus jullie hebben het stukken beter! :-)

De zaken gaan goed begrijp ik dus?

Hoeveel containers komen er binnenkort deze kant op? Hahahah

Heel veel plezier nog en tot snel!

• 27 Maart 2006 - 16:17

Walter, Bianca & Bo:

Hallo lieve paps en mams!
    Vandaag weer hard gewerkt? Naar wat voor fabrieken zijn jullie geweest? We zijn heel benieuwd, wat jullie allemaal ingekocht hebben! Als jullie nog tijd hebben, willen jullie dan naar sport massage olie kijken? Lijkt me wel lekker voor na het sporten. Nog bedankt voor jullie kaartje, die heb ik vandaag binnen gekregen. Gaat wel snel hè? Op 20 maart verstuurd en nu al hier! :-)
    Hier gaat alles verder goed, behalve dat ik weer een keelontsteking heb... echt balen, maar ja, gaat ook wel weer over.
    Heel veel plezier en succes nog even en tot snel alweer!! Nog maar 1 1/2 week!
    Dikke knuffel van ons!

• 28 Maart 2006 - 15:04

Cor & Arina:

Ja, ja, wij hebben ook zon!!! En het is zowaar 13 graden. Heerlijk he! Harde wind en gisteren werden we getrakteerd op hagelstenen. Mijn zus komt zondag speciaal ook voor tulpen, Keukenhof etc. Er is nog geen tulp te bekennen! De natuur schijnt drie weken achter te zijn. Heb je een winterjas bij je voor als je op Schiphol staat.?Nou ja, te veel warmte is ook niet prettig. Wordt je zo loom van.
    Fijn dat de zaken/plezier reis een succes is. Wij zijn ook benieuwd wat jullie nu allemaal willen gaan verkopen.
    Na het lezen van je vorige email over wat je gegeten en gedronken heb, heb ik honger gekregen, dus ga ik nu maar eens wat eten klaar maken.
    Wensen jullie verder nog een prettige voortzetting van de reis. De tijd gaat snel.

Groetjes - Arina & Cor

• 28 Maart 2006 - 19:29

Hans En Anneke:

Zo te lezen hebben jullie het geweldig naar je zin en wij denken dat dat werken ook wel mee zal vallen, althans het bekijken van allerlei nieuwe dingen heeft natuurlijk ook iets heel speciaals.
    Wat het weer betreft, bij jullie erg warm, bij ons was het 1 dag ook warm (in het zuiden zelfs 20 graden). Alleen staat er veel wind. Ik fiets weer naar mijn werk, nog wel steeds halve dagen. Alles gaat verder goed. Tijdens de harde wind is in jullie tuin alles goed gebleven, ook bij de vijver.
    Verder geen nieuws vanuit de Esdoornstraat. Nog fijne dagen en tot het volgende berichtje maar weer.
    Groetjes,

Hans en Anneke