industrie terrein - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van johnans - WaarBenJij.nu industrie terrein - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van johnans - WaarBenJij.nu

industrie terrein

Door: Webmaster

23 Maart 2006 | Thailand, Chiang Mai

Hallo allemaal,
Even een beetje warmte overbrengen naar jullie. Ik lees dat het nog steeds erg koud is in Nederland. Misschien breng ik op deze manier wat warme lucht mee.
Gisteren is Adri de Bie aangekomen om ca. 11.15 uur Weinig tijd om koffer op kamer te zetten, want te veel te kletsen. Wel gezellig hoor. Daarna koffer naar kamer en eerst even wat eten en tour naar tempel in Doi Suthep gemaakt. Met kabelbaantje !! jaja naar boven. Scheelde een hoop trappen lopen. Prachtig om te zien allemaal, wel schoenen uit voor de tempel (hoort zo + lange kleding en bedekte schouders), geen probleem. Zijn we zo een tijdje mee zoet geweest hoor, daarna naar hotel opfrissen en.....pilsje. Om 19.45 uur heerlijk tentje opgezocht om te eten, daar hebben John en ik al 2 dagen gegeten, omdat het goed bevalt. Dus Adri ook kennis maken. Heerlijk rijst met beef, groenten en cashewnoten. ZALIG. Afgesloten met Irish coffee, dat moet je natuurlijk hier heel niet willen, want dat kennen ze niet. Na enig uitleg komt de ober vol trots aan met....3 kopjes koffie en 3 glazen whiskey ernaast. Leuk he, ze kennen het hier niet omdat de slagroom binnen enkele uren niet meer bruikbaar is vanwege de warmte. hahaha maar goed ook, alcohol is niet goed in de hitte. Vandaag een dagje doorgebracht op: wat wij zouden zeggen: een industrieterrein. Zoveel grote shops, en ze willen alles aan je slijten. Maar goed, daar ben je zelf bij natuurlijk. Vervelen doe je je hier nooit, er is altijd wel wat te zien, te horen, te beleven. Zo kwam het dus, dat we om 15.15 uur pas gingen eten. En raad eens wat:
PIZZA, 1 bestellen, 1 gratis erbij. Dus de mannen natuurlijk pizza met vis, en ik vroeg: geef mij een halve pizza en de andere helft er gratis bij. Zo'n grap kennen ze natuurlijk niet met als resultaat: helemaal geen pizza voor mij gebakken. Daar was ik klaar mee, om 16.50 gevraagd waar hij bleef. (Eigen schuld natuurlijk haha) Dan maar alsnog een bakken en de 2de mochten ze zelf opeten. Ze bleken achteraf behoorlijk groot te zijn, dus iedereen had meer dan genoeg. Inmiddels voor morgenochtend (vrijdag)let wel: om 8.00 uur tourtje geboekt tot 12.00 uur, wederom handel bekijken. Zo zien jullie, er wordt gewoon gewerkt hier. Bedankt voor jullie reactie weer.
Bianca en Walter: verstandig dat wandelen met Bo. Bel anders even naar mijn broer voor gegevens van Cindy.
We hebben de nachttrein naar Bangkok inmiddels geboekt Za. 1-Zo 2 april eigen coupe, weinig stops en hopelijk een beetje slapen, om de volgende morgen in Bangkok wakker te worden zo rond 6.00 uur. En nee, geen kippen, doerians of varkens (althans dat hopen wij.)erbij. XXX
Justin en Marjolein lekkere dagen gehad? Hopelijk een beetje warmer dan in Nederland.
XXX
Volgens mij zijn we nu over de helft van de werkvakantie en houden jullie wel weer op de hoogte.
Allemaal de hartelijke groetjes vanuit een bloedheet Thailand, heel gek idee he.
John en Ans

• 23 Maart 2006 - 11:54

Marrieke:

Het gaat zo te lezen prima met jullie. Veel plezier en vooral blijven schrijven.
    Groetjes,
    Marrieke

• 23 Maart 2006 - 13:35

Ineke:

Hoi John en Ans,

Leuk hoor om zo contact met iedereen te kunnen houden. Zo simpel is het tegenwoordig. Ja, ik ontvang dus jullie mails. Hebben jullie al mooie dingen gekocht/verkocht? Zo uit jullie verslagen te lezen moeten jullie wel hard werken zeg!!! (Grapje hoor). Maar het moet toch fantastisch zijn om dit allemaal mee te maken en te mogen zien. Jullie zullen inmiddels wel poepiebruin zijn. Ik zou zeggen veel plezier nog.
    Groet, Ineke

• 24 Maart 2006 - 09:00

He Luitjes:

nou alles nog steeds naar wens bij jullie (gelukkig maar) wel lekker warm en van de week hebben wij ook een paar mooie dagen gehad ok je kon niet in een tshir zitten maar je heb wel een beetje meegestuurd van de warmte (erg lekker) ja een irish zullen ze niet kunnen maar het lijkt me ook niet lekker met dat warme weer en nee Ans dat soort humor zullen ze echt niet kennen over die pizza's hahaa dus jij kon toekijken dat komt er nu van he en een pilsje met die warmte smaakt wel
    het is een genot om dit allemaal te lezen geniet er maar lekker van doe voorzichtig dikke kus naar jullie kant en tot schrokfs maar weer

• 25 Maart 2006 - 17:33

Walter, Bianca & Bo:

Het is gelukt, het is inderdaad een beetje warmer geworden in Nederland. Zo af en toe schijnt het zonnetje ook nog en dan is het al echt een beetje voorjaar. Ik ben benieuwd wat jullie allemaal gekocht hebben voor de handel! Zo te lezen gaat dat allemaal wel goed. Veel plezier weer!

Dikke knuffel van ons!