Eerste 2 dagen Chiang Mai zitten erop - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van johnans - WaarBenJij.nu Eerste 2 dagen Chiang Mai zitten erop - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van johnans - WaarBenJij.nu

Eerste 2 dagen Chiang Mai zitten erop

Door: Webmaster

20 Maart 2006 | Thailand, Chiang Mai

Hallo allemaal, Hier zijn we weer even. De treinreis is prima verlopen, wel een lange zit, maar ook met veel mooie dingen. Door bergen,langs rijstvelden, enz. Intussen af en toe een dutje, puzzeltje, jahtzee en een sudoku. Dan gaat het wel snel hoor. Taxi was iets anders dan in Bangkok, hier gingen we in een grote rode "cap" soort open truck met 2 banken, die bracht ons naar hotel. Opnieuw een belevenis, weer druk, maar niet zo erg als Bangkok, wel stank. Gisteren naar het olifantenkamp geweest, wat die allemaal geleerd hebben?! Geweldig, ze lijden er niet onder hebben wij de indruk. Ze zijn beschermd en enigszins heilig, je komt ze ook veel bij tempels tegen. Daarna apen en waterval. Halve dag met chauffeur op pad geweest. Vandaag rustdag, nou ja, wat heet, we liepen toch weer tot half drie overal te kijken en weer mooie dingen gezien. Daarna naar zwembad en nu een hapje eten. Tot de volgende keer.
Mary: helaas nog geen maskers tegengekomen voor koor. Doe ze maar de groetjes allemaal.
Ineke: ik hoop dat de mail ook bij jou terecht komt.
Yvonne: toi, toi, toi
Groetjes voor iedereen vanuit een (bloedheet) Thailand zo'n 35-40 graden

• 20 Maart 2006 - 13:53

John En Yvonne:

ooohhh wat een belevenis he en zo leuk alles op deze afstand te kunnen volgen. ik denk inderdaad dat er zoveel te zien is dat je het eigenlijk zonde van de tijd vind om rust te nemen. heb geen email adres van John gehad ik neem aan dat die oude niet meer bereikbaar is, is ook niet echt belangrijk dan hoor je gewoon alles als jullie terug zijn. nou luitjes heel veel plezier dikke kus enne..... als jullie terugkomen een beetje zon en een beetje warmte lijkt me lekker doegie

• 20 Maart 2006 - 17:58

Lau En Jeanne:

Wat geweldig allemaal he jongens!!!Jullie zullen jullie ogen uitkijken denk ik.En die olifanten,wat leuk zeg.
    Nou lieve mensen,genieten jullie maar van alles.
    Enne...wat een hitte daar,maar is het wel een beetje uit te houden?
    Liefs van ons en we blijven jullie volgen

• 21 Maart 2006 - 07:08

Marjolein En Justin:

Hoi hoi!
    Hier ook alles goed! We vertrekken zo naar Frankrijk!
    Geweldig al die dingen die jullie zien hoor! Ben steeds meer benieuwd naar de foto's!

• 21 Maart 2006 - 11:43

Cor & Arina:

Fantastisch wat jullie allemaal te zien krijgen! Nou, dan heb je wel een paar gigabytes nodig om te kunnen fotograferen. Leuk hoor al die dieren. Een rustpauze is inderdaad wel eens nodig maar de hitte zal je daartoe ook wel dwingen zo nu en dan. Ben benieuwd naar de verdere belevenissen. Geniet ervan!
    Groetjes - Arina & Cor

• 21 Maart 2006 - 19:28

Walter, Bianca & Bo:

Halloooooo!
    Wat leuk allemaal!! Ik heb jullie net ook even een e-mail gestuurd. XXX

• 22 Maart 2006 - 20:34

Hans En Anneke:

Gelukkig, de treinreis is dus goed gegaan. Wel geweldig allemaal wat jullie zien zeg. Wij zijn reuze benieuwd naar de foto's en wat jullie verder nog allemaal zullen zien. Nog veel plezier. Hans en Anneke