Daar zijn we weer - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van johnans - WaarBenJij.nu Daar zijn we weer - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van johnans - WaarBenJij.nu

Daar zijn we weer

Door: Webmaster

31 Maart 2006 | Thailand, Chiang Mai

Hallo allemaal,
Even een berichtje uit Chiang Rai. Adri is nog in Chiang Mai. Woensdag met bus aangekomen en lopend (met 2 grote koffers en 2 kleine koffertjes ) naar Hotel Wiang Inn. Kleine 100 meter, dus dat viel mee. We bleken de laatste kamer te hebben ( stonk wel naar rook, maar vooruit maar). Zelf even goed gelucht, uitzicht deels op zwembad. Het was ontzettend benauwd de hele middag, echt extreem warm. En ja hoor, rond 19.30 uur fikse regenbui. Nou, wij waren binnen en hebben lekker in hotel gegeten. Donderdag hollandse man ontmoet, die ons weer in kontakt bracht met andere hollander en een afspraak op kantoor gemaakt. Daar weer het nodige besproken, wijzer!~? geworden?? (Het zet je opnieuw aan het denken) en afgesloten met lunch. Daarna tour gemaakt met Dirk en hij bracht ons op prachtige plekken, woont hier al zo'n 2 jaar. Fantastisch. Wederom op tijd van de Night-bazaar gegaan, want er kwam weer regen. Zoals de boeken voorspellen, 3 dagen regen in maart en dat klopt dus.
Vandaag 6.15 uur wakker, hoe bedoel je uitslapen?? Maar we klagen niet hoor.
Bianca, ik heb je mail gelezen, fijn dat Walter zo goed voor je zorgt en GOED UITZIEKEN he.
Ellen en Adri S. gaat het goed met jullie 2e kleinzoon? Druk zeker nu, je gaat vast Cindy af en toe helpen.
Anneke en Arina, bedankt voor jullie mailtjes. Hagelbuien?? Gek idee, hopelijk geen grote schade.
Mary nog lekker gezongen? Redden jullie het wel zonder mij??? HAHAHA Nog 1 week zonder en dan ben ik er weer. (nog steeds geen toepasselijke maskers gevonden, wel grote houten ?!! Ook leuk misschien, voor ander optreden haha
Berichtje van hallo luitjes. Zonder afzender, maar heb wel een vermoeden.
Morgen weer met de bus naar Chiang Mai, even ontmoeting met Adri de Bie, om daarna naar treinstation te vertrekken en om 17.50uur richting Bangkok.
Ja mensen, een hele onderneming, maar wel goed te doen. Of het echt zaken doen wordt????
Hartelijke groetjes John en Ans

• 02 April 2006 - 07:36

John En Yvonne:

nee er staan inderdaad geen berichten hier nou heb je ook al een mail gestuurd maar ook hier nog fftjes, een hele fijne terugreis geniet nog van de dagen die je heb daar en ik hoop dat IK je woensdag weer aan de telefoon kan hebben.
    dikke kus en knuffies

• 02 April 2006 - 09:10

Cor & Arina:

Hoi John & Ans,
    Nog even snel een berichtje voor we naar Schiphol gaan om mijn zus en husband op te halen.
    Wij willen jullie nog een heel goede terugreis wensen. Dat alles voorspoedig mag verlopen. Breng een zonnetje mee en een beetje warm weer!!
    Welkom thuis op 5 april!
    Doei!!!

• 02 April 2006 - 10:12

Walter, Bianca & Bo:

Hallo paps en mams, ik wil jullie nog even een hele goede terug reis wensen! Fijn dat jullie weer thuis komen woensdag! Het is alleen best fris hier. Het gaat aankomende week weer vriezen 's nachts.... Maar goed, geniet nog even lekker in Bangkok en ik zie jullie snel weer!
    Liefs en dikke knuffel van ons!

• 02 April 2006 - 15:44

Lau En Jeanne:

Hoi Luitjes
    Wat zullen jullie veel te vertellen hebben als jullie thuis zijn.Geweldig.
    Een hele goeie terug reis en we horen wel wanneer jullie weer gearriveerd zijn.Gr.en liefs

• 02 April 2006 - 21:07

John En Yvonne:

voor ik naar mijn bed ga toch nog ff wat schrijven, een hele goede terugreis en we spreken mekaar gauw weer
    dikke kus