nog 1 nachtje Thailand - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van johnans - WaarBenJij.nu nog 1 nachtje Thailand - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van johnans - WaarBenJij.nu

nog 1 nachtje Thailand

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

03 April 2006 | Thailand, Chiang Mai

Hallo allemaal,
Internet doet het in ieder geval. Ik heb weer heel wat berichtjes gelezen. Dank jullie wel.
Bianca: Nog heel eventjes en we zijn er weer.XX
Arina en Cor: veel plezier met familieleden. We ontmoeten ze denk ik nog wel.
Jeanne: Inderdaad hoor je de verhalen nog wel. Jammer dat ik de luchtjes niet mee kan brengen. (Misschien zijn jullie daar juist wel blij om)hahaha
Yvonne: NATUURLIJK spreek ik je woensdag. X
Anneke en Hans: sms vrijdag ontvangen, maar op een of andere manier GEEN mogelijkheid om de telefoon hier te gebruiken. Ook Adri de Bie heeft dezelfde problemen.
Allemaal: bedankt voor het kontakt met Nederland. Vanmorgen 1 uur in taxi (wegens file), naar afspraak wederom voor business. John en Adri zijn nu samen op stap, technische afdelingen enz. Ik ben alleen naar shoppingcentre geweest, lekker veel kijken, niets kopen, je bent beter af in kleinere winkeltjes. Dus na ca anderhalf uur shoppen, een heerlijke cappucino de SKYtrain (is boven de autoweg een treinverbinding, heel gemakkelijk) genomen. Even jullie "spreken" en dan naar hotel, zwembad. Nog maar even genieten. Morgen misschien nog trip naar Ayutthaya, dag tour.
'sNachts in vliegtuig en zoals ik van Bianca hoorde de kou weer in? Went ook wel weer hoor.
Tot woensdag allemaal,
Groetjes John en Ans

  • 03 April 2006 - 09:29

    Ronald:

    JohnAns & Adri, las vorige week pas voor het eerst jullie berichten, ik dacht nl dat het "spam" was, en gelijk ongelezen in de afvalbak.
    Heb ze toen uitgeprint en thuis laten lezen, heel leuk allemaal. Geniet er nog even van en alvast een goede terug reis gewenst. Mvr.Gr.,Ronald.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 7999

Voorgaande reizen:

10 Maart 2006 - 06 April 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: