treinreis naar Chiang Mai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van johnans - WaarBenJij.nu treinreis naar Chiang Mai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van johnans - WaarBenJij.nu

treinreis naar Chiang Mai

Door: Webmaster

16 Maart 2006 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,
Sommigen persoonlijk een mailtje, maar even voor het logboek: morgen vrijdag dus, gaan we om 6.oo uur opstaan om met de trein van 8.30 uur naar Chiang Mai te gaan. Lange rit, veel leeswerk enz haha,
Yvon, gaat het goed met je? Groetjes
Anneke Hordijk, gelukkig veilig terug uit Bennekom! genieten maar weer het weekend, groetjes
Arina: geeft niets als je wat laat reageert, gewoon leuk om te lezen, maar mag wel moet niet he. Groetjes
Adri de Bie nog nieuw hotel of questhouse?
Goede reis voor zondag en we zien elkaar woensdag in Chiang Mai
En voor allemaal:
Hartelijke groetjes en we houden jullie op de hoogte.
John en Ans

• 16 Maart 2006 - 14:11

Justin & Marjolein:

Hey Pa & Ma!
    Maken jullie wel af en toe foto's? We zijn erg benieuwd! Je kunt ze ook hier op de website plaatsen, is misschien wel leuk, als dat lukt!
    Veel plezier in Chiang Mai!

• 16 Maart 2006 - 16:11

Adri De Bie:

Hoi John en Ans,
    Spannend zo'n treinreis.
    Ja , ik heb een switch gemaakt en zit bij jullie om de hoek.
    Star Inn hotel.
    Ben benieuwd naar jullie verhalen, hoor ik gauw.
    Tot woensdag, veel plezier en je fluitje mee.....

Gr Adri en Ellen.

• 16 Maart 2006 - 20:14

Hans En Anneke:

Hoi Ans en John, vandaag dus de treinreis. We hopen dat jullie niet op een plaatsje tussen de kippen of zoiets dergelijks komen te zitten, waar we grapjes over hebben gemaakt. Het zal best een avontuurlijke reis zijn en we hopen dat jullie weer goed op de plaats van bestemming aankomen. Hier gaat alles gewoon door. Het is wel erg koud. Morgen hoef ik niet op te passen, want Jarno heeft griep. Wel ga ik even een kopje koffie bij hem drinken en even voor Nina zorgen totdat ze tussen de middag naar bed gaat. Het weekend weer lekker naar Bennekom, even bijtanken.
    Ans en John, nog veel fijne en mooie dagen.

Groetjes,

Hans en Anneke

• 17 Maart 2006 - 07:45

John En Yvonne:

hihih kan geen persoonlijk berichtje sturen hier hahhaa beetje jammer of eigenlijk maar goed ook ben bebieuwd hoe de treinreis is (was) zo'n boemeltreintje hihihi
    ik zal zo ff een smsie sturen misschien lees je dat wel eerder dan dit bericht groetjes en vooral dikke kus

• 17 Maart 2006 - 10:28

Adri En Ellen S:

Hoi Ans en John, fijn dat alles goed gaat en jullie het naar de zin hebben, houden zo. We hebben al een sms gestuurd maar langs deze weg ook nog even het blije bericht dat we een kleinzoon erbij hebben "Lars" alles gezond en goed.
    Dus nu jullie nog opa en oma!!!! Justin/Marjolein en Bianca en Walter via deze weg laat ik het jullie ook even weten.
    Ook Marjolein nog een paar heerlijke maandjes en dan??????
    Dus allemaal de groetjes en xxxx van Adri en Ellen Sch.

• 17 Maart 2006 - 13:34

Walter, Bianca & Bo:

Hoi mams en paps,
    Wat spannend, de treinreis. Als jullie dit lezen, dan zijn jullie al in Chiang Mai denk ik.. goede reis gehad?? Het is nu vrijdag middag en ik heb even een middagje vrij genomen. Met Eneco gebeld over de jaarnota... moeten veels te veel bijbetalen, ik snap er niets van... Maar goed, dat horen jullie wel als jullie weer thuis zijn. Ik ga nu even poetsen in huis. Moet ook gebeuren, genieten jullie weer lekker verder! Veel liefs en dikke knuffel van ons!

• 17 Maart 2006 - 18:28

Cor & Arina:

Hallo reizigers,
    Fijne treinreis gehad? Weer een hele onderneming. Wel wat anders dan de Nederlandse Spoorwegen! Hopelijk toch een beetje comfortabel. Koffers toch zeker niet afgegeven aan goedwillende (kassa) helpers?
    Brengen jullie wat warmte mee terug. Het blijft hier koud!!!
    Groetjes en weer tot horens, Cor & Arina