13 maart 2006 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van johnans - WaarBenJij.nu 13 maart 2006 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van johnans - WaarBenJij.nu

13 maart 2006

Door: Webmaster

13 Maart 2006 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,
Na de hele dag in Bangkok geslenterd te hebben, in de tuktuk, in de skytrain, in de boot, ja, hebben we weer heel wat gezien. Wij zijn in de top van een tempel geweest en toen we beneden kwamen, werd ik uitgenodigd door de hoge priester om de tempel te betreden. John mocht ook mee natuurlijk.Dat is heel bijzonder, later hoorden wij van een arts (stond op neefje te wachten, wil monnik worden)dat dit 2 heel bijzondere ervaringen waren. WIJ hebben een GELUKSDAG vandaag. Het is leuk te lezen, dat er zoveel reacties zijn, we hopen dat iedereen die erin geintereseerd is, het leest. Jullie hoeven natuurlijk niet te lezen of te reageren, maar het is wel leuk.
Justin hebben we nog niet gelezen, maar is misschien druk. Hopelijk alles oke met Marjolein en de kleine. Ook voor Cindy S. erg spannend. We denken aan jullie. Bianca, pa vond het niet erg, om 's nachts nog even sms te sturen, hij was al weg toen ik het hoorde. Gelukkig viel je weer in slaap. X
Het is weer lekker warm buiten, maar in internet cafe lekker koel.
We gaan nu een hapje eten (vervelend he haha)
Tot schrijfs maar weer, groetjes John en Ans

• 13 Maart 2006 - 14:57

Adri Bombay:

Vergeet niet naar kings palace te gaan moet je gezien hebben, en ook de vloting market. gr.Adri

• 13 Maart 2006 - 14:59

Adri:

Zo zie je maar weer geluksvogels en nog vliegende ook.....
    In welke tempel zijn jullie geweest?
    En een touwtje om de pols????
    We horen jullie avonturen wel weer, en eet smakelijk
    Suktie kin khap.....

Gr Adri en Ellen.

• 13 Maart 2006 - 15:15

Adri En Ellen S:

zo luitjes jullie genieten wel, Bangkok en de Tempels, geweldig!!!
    Laat je niet overhalen Ans om te blijven, want misschien maken ze dan wel een Jomanda van je en als Ans ben je goed genoeg (ha,ha).
    We horen wel weer het vervolg en jullie horen van ons!!!!
    Veel plezier en groetjes
    broer en schoonzus x x x

• 13 Maart 2006 - 17:37

Marjolein En Justin:

Ha die Pa & Ma!

Ja ja... Ik had nog niet gereageerd... Inderdaade erg druk, maar nu moet het als het goed is weer wat rustiger worden. Hier alles goed. Het is weer leuk om alles te lezen en we wensen jullie een hele fijne tijd daar!

• 13 Maart 2006 - 18:30

Walter, Bianca & Bo:

Jullie hebben al veel gezien! Leuk hoor! En wat bijzonder, dat jullie werden uitgenodigd voor de tempel te betreden. Hier gaat verder alles ze gangetje, net op het nieuws gehoord, dat de lente nog wel even duurt... het blijft nog even winters. Ik heb trouwens de belasting de deur uit gedaan, dus dat is ook gelukt! :-)
    Nou geniet lekker verder, hopelijk was het eten weer lekker.

Knuffel van ons!

• 14 Maart 2006 - 13:02

Marrieke:

Hoi Ans & John,
    Leuk jullie dagboek weer te lezen. Ik probeer het Janine uit te leggen, maar dat is toch wel erg ingewikkeld. Ze heeft overigens vrijdag haar A diploma gehaald. Wat een belevenis. Een trotsere jongedame heb je denk ik niet eerder gezien, maar dat mag ook wel.
    Hier is het vandaag weer berekoud dus geniet van de warmte en de zon, lijkt me heerlijk.

Groetjes,

Marrieke

• 15 Maart 2006 - 15:04

Lau En Jeanne:

He luitjes
    Nou,nou,jullie dagen kunnen niet meer stuk nou dat jullie in die tempel geweest zijn.
    Alle geluk van de wereld.Blij dat jullie het naar jullie zin hebben en wij vinden het leuk om er over te lezen wat jullie zoal doen daar.Wij blijven jullie volgen.Genieten jullie er maar van.Groetjes en veel plezier

• 16 Maart 2006 - 10:00

Cor & Arina:

Hartstikke leuk om van jullie te horen. Beetje laat met een reactie maar we zijn veel weg geweest , laat thuis en geen email gelezen.
    Heel bijzonder van de tempel. Dat is echt boffen. Geeft je een "high" gevoel. Natuurlijk weer veel foto's. We zijn benieuwd. Geniet volop en ook veel business succes!
    Groetjes - Cor, Arina

• 17 Maart 2006 - 07:42

John En Yvonne En Natuurlijk Roompie:

oooooohhhhhhh het is dus toch gelukt om het weer op te pakken kreeg vandaag pas mail hierover de 17de maar ja he alles goed gegaan daarzo?? de reis enzo toppie genieten jullie er maar lekker van we horen mekaar dikke kus