Thailand bezoek 10-3 tm 4-5 2006 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van johnans - WaarBenJij.nu Thailand bezoek 10-3 tm 4-5 2006 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van johnans - WaarBenJij.nu

Thailand bezoek 10-3 tm 4-5 2006

Door: Webmaster

11 Maart 2006 | Singapore, Singapore

Hallo allemaal
Inderdaad zijn wij vanmorgen (lokale tijd) 7.30 uur geland en om 8.45 uur in hotel gebracht. Onze kamer moest nog even schoon gemaakt worden, maar om 10.00 uur was het zover. Heerlijk opfrissen en na even onderuit te zijn geweest, Bangkok ingegaan. Eeen heerlijke belevenis, het ruikt bekend en de mensen zijn ook hier erg vriendelijk. We zijn al let op: in de tuktuk geweest, bij een groot Boeddhabeeld (146 jaar oud)en bij de kleermaker. Zelfs een juwelier bezocht, maar nee, dat doen we niet meer. Wel de tuktuk, dat is leuk, taxi ook heel goed te doen en morgen de Skytrain gebruiken. Nederlanders ontmoet in hotel en nodige informatie uitgewisseld.
Adri de Bie, nog even voor jou: helaas konden we niet in Terminal 1 komen, dat schijnt alleen bij inchecken te kunnen. Jij gaat er zelf nog langs, misschien heb jij andere ervaringen. Er scheen wel wat veranderd te zijn bij paspoort controle, vriendelijkheid liet te wensen over. Ook hebben we al vernomen dat er beslist ggen Boeddhabeelden uitgevoerd mogen worden, dus helaas....Dit was het eerste bericht, wordt vervolgd, met hartelijke groet van John en Ans

• 11 Maart 2006 - 15:52

Adri De Bie:

40 graden en een heerlijk windje, klinkt goed.
    Hier sneeuwt het nu, ben nu net klaar met het repareren van Ellen haar fiets, is wel een andere wereld.
    Maak maar vast kwartier in Chiang Mai, ik kom er wel achteraan.
    Ik denk van guest house te wijzigen daar ik wat negatieve reacties lees over dat oord.
    wat moet ik anders verzinnen om het maar ietsje luxer te maken......
    Veel plezier en laat je niet door alle tuk tuk drivers naar hun "promotors" slepen.
    Tot volgende week met groet van Adir en Ellen.

• 11 Maart 2006 - 16:11

Mary Van Dijk:

Leuk om je eerste belevenissen te lezen.
    Zie uit naar het volgende verslag
    Groetjes Mary

• 12 Maart 2006 - 08:42

Hans En Anneke:

Hoi Ans en John,

fijn dat de reis voorspoedig is verlopen en jullie goed zijn aangekomen. Geniet maar fijn. Hier alles oké. We zijn gisteren nog met Hans z'n moeder naar Bennekom geweest. Op de terugweg was het lastig rijden. De snelweg was op veel plaatsen spekglad. Maar gelukkig zijn we zonder brokken thuis gekomen en had oma een fijne dag gehad.
    Groetjes en tot de volgende belevenissen.

Hans en Anneke

• 12 Maart 2006 - 10:42

Lau Jeanne:

Hoi luitjes
    Jullie zijn weer op bekend terrein,spannend hoor.Wat gaaf zeg,een boeddhabeeld van 146 jaar oud.Ja Ans,je weet,ik ben gek op boeddha's.Nou lieve mensen,succes met alles en we mailen weer.Groetjes en liefs

• 12 Maart 2006 - 13:04

Walter, Bianca & Bo:

Hallo lieve paps en mams!
    Ben blij dat de reis weer goed gegaan is! Kreeg jullie SMS nog 's nachts, wel meteen gelezen, maar niet gelijk iets teruggestuurd, want ik viel weer in slaap :-). Wat gaaf zo'n groot oud Boedhabeeld, wel foto's van gemaakt hè? Wij zijn thuis druk bezig met het huis op te ruimen, de grote voorjaars schoonmaak! Gisteren heeft het weer gesneeuwd, maar vandaag is het helemaal blauw en zonnig! Nou veel plezier verder!!
    Liefs en dikke kus van Walter & Bianca en knuffel van Bo!

• 12 Maart 2006 - 13:38

Adri En Ellen:

Hoi Ans en John, fijn dat jullie weer goed zijn aangekomen en we volgen uit onze luie stoel weer jullie belevenissen. Hier nog alles bij het oude!!!
    nog veel plezier, je broer en schoonzus