Singapore - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van johnans - WaarBenJij.nu Singapore - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van johnans - WaarBenJij.nu

Singapore

Door: Webmaster

09 September 2005 | Indonesië, Denpasar

Hallo Bianca en Justin en andere vrienden en familie,

We staan nu op het punt te vertrekken naar Indonesie (vrijdag), en ik probeer de link even uit. Het is hier goed warm, ik schat ongeveer 35 graden en vochtig. Singapore is echt een andere wereld , heel veel luxe winkels en hele grote winkelcentra's.
Vanmorgen in een toren (40 verdiepingen) geweest waar de lift aan de buitenkant zit omhoog geweest, ik dacht aan de film tower infurno.
Geen horloge gekocht veel te duur en ook geen lens voor de nieuwe camera ook te duur.

Heel veel groeten van ons vieren

Ans, Adri, Ellen en John

• 09 September 2005 - 12:16

John En Yvonne En Natuurlijk Roompie:

oohhh jongens dit is ECHT wel heel leuk zo kunnen jullie ons goed op de hppgte houden de link werkt dus TOPPIE oohhh en wat een ervaring zeg genieten jullie maar met volle teugen en hou ons inderdaad maar op de hoogte op deze manier
    dikke kus van deze kant

• 09 September 2005 - 12:22

Yvonne:

hahah je begrijpt hppgte moet zijn hoogte

• 09 September 2005 - 17:11

B, B & W:

Lieve paps en mams,
    De website werkt dus goed! Erg leuk! Ik heb net even gekeken naar jullie vlucht van vandaag en die is vanmiddag om 16:00 uur Nederlandse tijd geland, waarschijnlijk liggen jullie nu al wel te slapen.. Ben erg benieuwd hoe Bali is! Geniet er van en groetjes aan Adri en Ellen!
    Dikke kus,
    Walter, Bianca en knuffel van Bo

• 09 September 2005 - 17:32

P, N, S, P, Y, J & M:

Hey Pa & Ma,
    Goed dat werkt! Jullie hebben dus al een internet cafe (oid) kunnen vinden? Ik begrijp van Bianca d'r bericht dat jullie alweer geland zijn, dus zou ik zeggen: Veel plezier in Indonesie!
    Dikke kus van Lein en Jus

• 09 September 2005 - 19:17

Hans En Anneke:

Hallo vakantiegangers,
    wat fijn dat jullie het naar je zin hebben en dat alles goed gaat. Jammer, dat je geen nieuwe lens hebt kunnen kopen John, nu krijg je vast geen goeie foto's/ Geintje! In ieder geval nog veel plezier allemaal en tot het volgende berichtje.
    Groetjes,

Hans en Anneke

• 09 September 2005 - 23:13

Lau En Jeanne:

Hoi John en Ans
    Dit is toch te gek voor woorden he!!!Zo ver weg en toch op deze manier contact,FANTATISCH.Had geen idee dat ze in Singapore grote en luxe winkels hadden.Genieten jullie maar van alles wat je tegen komt dan kunnen jullie het ons vertellen als jullie weer thuis zijn,kunnen wij het ook aan andere vertellen(net of wij er ook geweest zijn)Hahahah.O,John,moest ff van Lau vragen of je ook voor die accu had gekeken voor digi dan wist jij wel wat hij bedoelde.We horen het wel.Nou jongens,HEEL veel plezier en we, ach ja,we mailen wel weer.Liefs en kus van ons.Lau en Jeanne

• 12 September 2005 - 12:14

Marjon En Eric:

Vakantievierders, dat de link werkt, blijkt al wel; we zijn zelf nu pas terug van onze vakantie.
    Leuk om te horen dat het goed gaat. veel plezier, en horen graag de nieuwe verhalen. Groeten 2all4.

• 14 September 2005 - 09:03

Adri En Ellen:

leuk zeg deze site, kreeg hem van Yvonne, het is ondetussen 14 sept. maar lees dat jullie genieten en ben benieuwd waar jullie nu zijn, nog in Bali??? Luitjes geniet met z'n 4tjes en maak er mooie plaatjes van!!!
    groetjes deze Adri en Ellen xxxx

• 14 September 2005 - 17:15

Cor/Arina:

Hoi Pleziermakers,
    Wij kregen drie berichten in een keer. Fantastisch dat jullie het zo goed hebben! Heel veel mooie indrukken en belevenissen make jullie mee.Hoeveel weken moeten we reserveren voor het bekijken van de foto's?
    Wel apart dat we op deze manier kunnen communiceren. Heerlijk dat je niet zelf hoeft te rijden. Wat een luxe! Iedere dag vroegen we ons al af hoe het jullie zou vergaan. Geweldig, zo te lezen. Blijf verder volop genieten. Wij genieten met jullie mee.
    Groetjes - Cor & Arina

• 08 Maart 2006 - 21:40

Hoi Luitjes:

zo hoop dat je goed bent aangekomen?? dit was ff proberen