14 sept UBUD Bali - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van johnans - WaarBenJij.nu 14 sept UBUD Bali - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van johnans - WaarBenJij.nu

14 sept UBUD Bali

Door: Webmaster

14 September 2005 | Indonesië, Ubud

Hallo allemaal,

Hier even een kort bericht van ons, we zitten op dit moment in Ubud een plaats ongeveer in het midden van Bali. Vandaag naar een crematie ceremonie geweest , waar zo'n 50 doden werden gecremeerd (waren verzameld in de afgelopen periode). Veel vuur en rook en heel veel cereomonie.
Vanmiddag bij de Olifant tempel geweest en daarna in Monkey forrest, ook hier zijn tempels omheen. Het eten is tot heden voortreffelijk, weinig muggen en redelijk schone kamers. Het uitzicht is fantastisch, taxi's in overvloed en de prijzen zijn om te lachen, vanavond met z'n vieren voor 24$ gegeten inclusief drinken en dat was een 3 gangen menu. D e mensen zijn heel erg vriendelijk en behulpzaam. De temperatuur valt mee, rond de 30 graden en vochtigheid valt ook mee.
Morgen gaan we naar de hoogste berg van Bali, de Agung 3100 meter, geen sneeuw.
Komende weekend gaan we naar een van de Bounty eilanden namelijk de Gili eilanden en waar we waarschijnlijk niet bereikbaar zijn. We verblijven daar 3 a 4 dagen.

We houden jullie op de hoogte.

Groet van ons vieren

• 14 September 2005 - 14:11

Justin & Marjolein:

Huh? :-S Dat is gek... Ik krijg een mailtje dat er een bericht is geplaatst, en terwijl ik een reactie post, komt er nog een bericht van jullie, terwijl de ene van 16:00 uur is en deze weer van 22:49 uur... Maar goed, beide berichten duiden op een geweldige vakantie, dus nogmaals veel plezier de aankomende dagen!! Groet en kun van Lein en Jus

• 14 September 2005 - 14:54

Adri En Ellen:

Hoi Luitjes het gaat fantastisch zo en erg leuk om te lezen. We zien het eigenlijk voor ons hoe jullie genieten en kijk morgen uit daar boven op die berg want daar woont een .......
    Hé daar jullie 4tjes, veel plezier en geniet maar lekker, x x x x van A3 en Ellen uit het natte Holland!!!!!!!

• 14 September 2005 - 16:35

John En Yvonne En Natuurlijk Roompie:

he vakantiegangers
    ooohhh jongens wat een belevenis moet dat zijn maak maar een heleboel mooie foto's toch nieuwsgierig hebben jullie laptop mee?? hahaha en de prijzen he echt een lachertje het komend weekend ook weer en wat doen jullie tussendoor daar de buurt verkennen?? of lekker luieren aan het strand??
    nou jullie 4tjes nog heel veel plezier en geniet er van hele dikke kus van deze kant doegie

• 15 September 2005 - 20:17

Walter, Bianca & Bo'tje:

Lieve paps en mams, ik heb net even op internet gezocht naar de Gili eilanden en dat schijnt echt een paradijs te zijn! Ik ben erg benieuwd naar jullie foto's! Dat wordt een weekend reserveren om alle foto's te bekijken!! haha

Liefs en dikke kus van Walter, B & B

• 15 September 2005 - 20:18

Bianca:

Vergeet ik nog te schrijven... Geniet er lekker van met ze vieren!! XXX