18 september - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van johnans - WaarBenJij.nu 18 september - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van johnans - WaarBenJij.nu

18 september

Door: Webmaster

18 September 2005 | Indonesië, Gili Trawangan

Hallo Allemaal,

Harteijk dank voor jullie reacties. Wij kunnen dat gewoon lezen hier, aan het andere eind van de wered....
Adri was hier 4 jaar geleden en toen was er geencontact mogelijk. Inmiddels behoorlijk wat veranderd. Gewoon telefoonontvangst enz.
Het is inderdaad een plaatje. De zee heeft diverse kleuren, alles is zout water, je kunt hier prachtig snorkelen, en onder een koude zoute douche staan. Allemaal geen prbleem.De kamer en het uitzicht is anders dan in Ubud, maar dat moet ook kunnen. Wij
zijn met een ferry overgegaan en werden bestormd door zogenaamde kruiers. Nou ja, eens maar nooit weer dus., Daarna met bus een eind rijden en toen500 meter lopen, om vervolgens in een kleine praam te stappen. Wat een belevenissen allemaal, te gek gewoon. Er zijn al ca 450 foto's en 2 uur film, dus wel een dagje voor uit te trekken om alles te bekijken. Woensdag gaan we terug naar Bali, is een dag reizen en blijven 1 nachtje over en dan naar Sanur. Daar schijnen ook prachtige stranden te zijn enz. Zaterdag gaan we met Qaruda vliegen naar Joqyakarta en blijven daar 4 nachtjes. Dan nog een paar dagen terug naar Sanur en dan zit het er echt op. Tot mails maar weer.
Groetjes allemaal.
PS Anneke en Hans gaat het thuis ook goed?

• 19 September 2005 - 07:46

John Yvonne En Romy:

he luitjes oohhoohhh tot nu toe 450 foto's en dan moeten jullie nog tjonge echt te gek voor woorden maar jullie verdienen het hoor haha en wat gaat de tijd snel he als je al die belevenissen hoort is het net of je anderhalve maand wegbent heel veel groetjes aanjullie kant
    en natuurlijk xxxxxxjes

• 21 September 2005 - 06:19

Lau En Jeanne:

Hallo allemaal
    OOO,wat een geweldige reis zeg!!!!
    En zoals jullie schrijven dat 4 jaar geleden Adri nog geen contact kon hebben en nu doen we het gewoon maar ff.
    GEWELDIG.nou lieve mensenWIJ GAAN FF WERKEN(verschil moet er uiteindelijk zijn)geniet volop jongens enne......we mogen wel een hele week komen om alle foto"s te bekijken.Hahahahahha.
    Liefs en dikke kus en groetjes aan Adri en Ellen