21 september - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van johnans - WaarBenJij.nu 21 september - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van johnans - WaarBenJij.nu

21 september

Door: Webmaster

21 September 2005 | Indonesië, Ubud

Hallo allemaal,
Wij zijn weer terug, we hadden even een uitstapje naar rustpunt. Gili Trawangan. Nou, prachtig in ieder geval wel. Maar alles met zout water behandelen. Of je onder de douche staat of in de zee zwemt, maakt dus geen verschil. Wij zijn vanmorgen om 6.00 uur opgestaan (bij jullie 0.00 uur) en vertrokken na ontbijt om 7.15 uur. IN DE PAARDENKAR. Het transportmiddel op het eiland. Lachen natuurlijk. Komen er wel 40 man naar de haven om ook terug te gaan. Ach, wordt allemaal geregeld. Er gingen gewoon 3 boten (pramen) naar de andere kant. Daarna op Ferry (ahum)van Lombok naar Bali, ook massaal gebeuren, veel drukker dan op de heenreis. Dat werd 5 uur zitten, hangen enz. Bloedheet natuurlijk. Maar goed, ook dat hoort erbij, even kiezen op elkaar. Aangekomen op Bali in busje naar Ubud, (oude hotel weer) Daar kwamen we om 7.00 uur aan. Precies 12.00 uur aan het reizen geweest. En als eerste?????? Een ovenheerlijke douche in warm zoet water. Wat een verademing. Aankleden en een heerlijke avondmaal genomen met alles er op en eraan.
Nu even post checken, Oh ja, Bianca je schreef op de sms dat je mail gestuurd had, maar die is nu nog niet binnen. Het is hier 23.00 uur bij jullie 17.00 uur. Van anderen wel binnen, bedankt.
Groetjes vanuit het Oosten

• 21 September 2005 - 15:27

Adri En Ellen:

Wat genieten jullie (bloedheet, zoutwater, pramen, paardenkar)wat doet John hier met een Merc."geintje"natuurlijk genieten jullie en verblijf er nog maar lekker en wij lezen het wel. Nog heel veel plezier en geniet nog van de mooie dingen. Gr. aan allen van deze Adri en Ellen !!!

• 21 September 2005 - 16:44

Trudy:

Wat leuk om met jullie mee te genieten, ik ben jaloers, ik hou wel van warm weer.
    Alhoewel hier mogen we ook niet klagen met een mooie nazomer.
    Hele fijne tijd verder gewenst en tot ziens!
    Liefs van Trudy!
    Suzanne.

• 21 September 2005 - 20:48

Cor En Arina:

Hallo Avonturiers,
    Jullie zijn echt in een heel andere wereld beland. Heel veel aparte ervaringen. Daar raak je voorlopig niet over uit gepraat. Zeg, jullie gaan mij toch zeker nou niet inhalen qua fotografie?!
    Wat zal het weer wennen zijn als je eenmaal thuis bent. Dit is in ieder geval allemaal fantastisch.We wensen jullie nog geweldige dagen.
    Veel groetjes van Cor & Arina!!!

• 22 September 2005 - 05:18

John Yvonne En Roompie:

nou we zijn aardig op de hoogte van alle belevenissen tjonge tjonge al sje het allemaal zo leest denk ik wel nou dat is iets om naar toe te gaan zoveel dingen die jullie gezien en gedaan hebben dit is denk ik een ervaring die jullie niet gauw zullen vergeten al dat cultuur natuur en ga zo maar door jongens wat een belevenis
    het zit er bijna op voor jullie dus geniet van al dat pracht en praal dikke kus van deze kant naar jullie kant

• 22 September 2005 - 13:26

W, B & B:

We hebben weer even op internet gekeken waar jullie zijn geweest, maar dat ziet er inderdaad als een bounty eiland uit zeg!! Wow!! En wat een leuk vervoer allemaal! hihi met de paardenkar... echt leuk!
    Ik ga proberen de e-mail nog een keer te versturen, ik snap er niets van... ga ik gelijk effe doen. Geniet nog lekker verder! Dikke kus en knuffel van ons!! Walter, Bianca & Bo

• 22 September 2005 - 18:51

Hans En Anneke:

Wat leuk om op deze manier een beetje met jullie mee te reizen. We kunnen ons er echt geen voorstelling van maken van wat jullie allemaal zien. We zijn dus razend benieuwd naar de foto's. Hier gaat alles goed. Jullie huis staat er nog, alles verder rustig. Nog veel reisplezier en tot het volgende nieuws.

Hans en Anneke